Bosch_Dual Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 nån som vet nått bra redigernings prog till cs filmerna?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Vad är prog? Menar du program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bosch_Dual Skrivet 24 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 antagligen...ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Steam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bosch_Dual Skrivet 24 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 amagad!!!det spelar ingen roll om det är steam eller inte för filmerna sparas ändå i .dem format och filmerna blir exact lika som på 1.5!!!! om ni vill svara så svara på frågan tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Bosch_Dual, amagad!!! suger är vad du gör din nöt! Record bla bla bla =startar cs film Stop=stoppar cs film sen så har du en .AVI fil i din cstrike mapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bosch_Dual Skrivet 25 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 MEN HERREGUD... varför tror du att det står recording to xxxx.dem!!!! man spelar in dom i .dem format så att man kan titta på dom på cs sen!! och det jag undrade var inte om det var steam eller nått sånt för det har ingen betydelse utan jag ville bara vet om nån vet om det finns nått bra redigerings program för jag har spelat in en massa filmer och en vill jag klippa dom till en film...!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Bosch_Dual, amagad! skaffa lite plugins! Adobe premier Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bosch_Dual Skrivet 27 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 okok... tack för tippset men jag har hittat progsen man behöver nu..: SKplayer, vegas 4.0e och videomach 1.7.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.