Salzalada Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Vet någon en sida där det finns en komplett guide till Pokémon Leaf Green? Alltså, som är på svesnak ocskå? Har kollat på Gamefaqs, och där finns den bara på engelska och spanska... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Nepp... :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Vet inte eksakt men jag har några sidor du kan kolla på reklam reklam gamex.se jag kommer inte ihåg men en venn viste en jette bra hemsida han sa att den var jette bra men jag kommer inte ihåg jag ska fråga honnom. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Rawand, där som det står reklam reklam, skicka ett PM till mig med de sidorna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 (redigerat) Vad är pm? :huh: Redigerat 15 Januari 2006 av rawand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 15 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Ett Personligt Meddealnde. Gå in på din kontrollpanel så hittar du PM sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Serebii.net är en bra sida :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 ja det är det men pokemon.se är bra! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 ja det är det men pokemon.se är bra! :) Japp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 men racoon dummer, han ville ju ha en svensk guide! :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 12 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Finns det inte nån sida som har guiden på svenska? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 nej jag tror inte det x) inte vad jag vet iaf! man kan alltid försöka hitta något översättningsprogram som översätter hela sidor! :S som på av.com men där e det ju inte till svenska! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg