jojjoo Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 äre ngn som vet vad man ska lära hunden att göra om det heter "spinn", det står att man ska göra de i lydnads tävlingen, men jag fattar inte va jag ska lära hunde att göra, ocg vad gör hunden när man lär den att "tigga" :huh: ?! tacksam för svar!!! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 När du ska lära den spin ska du dra den i svansen mot hundens huvud så han snurrar runt! När han står på bakbenen är beg/tigga! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaiin Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Det är för sjutton svårt att lära den Beg ! Det går ju nästan aldrig att få den stå på bakbenen.. Klara bara lära en av mina hundar Beg. Tålamod xS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Jag har lärt den dansa också! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg