Backspace Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Hur kan man gå i vattnet? Jag försöker använda pegasus boots föra tt flyga över men det går inte! Hur ska man då göra? :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 för att simma måste du ta dig till nordost på kartan men inte till berget och du måste ha 500 rupees för att köpa simskorna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 du ska köpa av en jätte zora, men för att komma dit sak du gå en labyrint liknade väg mellan vatten... kan ta ett tag innan man hittar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 oj då, sorry det råkade bli 2 inlägg irad, min dator laggar... e det nåt mer du behöver hjälp med donald? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 25 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Öh! Jag förstår inte riktigt vad ni menar! Men hur hittar man jätte zora då? :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Du hittar zora strax norr om häxans hus i nordöst. Ta dig förbi huset, lyft stenen (= du måste ha krafthandsken) och gå vidare norrut så hittar du honom snart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg