fillekille91 Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Hej! jag har Spelet Need for speed Underground och när jag slår in funken händer det inget, låter inget, får inget. När jag startar Spelet på min chippade box, ska jag då ladda profil eller inte (jag har provat båda och ingen har funkat) Så vad gör jag för fel igentligen asså??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Jag tror inte att du gör något fel. Jag har också testat fusken och det händer ingenting Jag tror helt enkelt att fusken egentligen inte ska fungera... :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David=proffset Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 jag har gjort så att det kommer ett pip fast sen ska man gö nått me nå snabb race och trycka på L eller R jag fattar 0 va ja ska gö :gitarr: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nosmannen Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Fusk kan ju vara hel korkade ibland och inte fuka alls även om vissa säger det men jag har ochså testat det å det hände lika mycket som om man skulle titta på färg som torkar inget alltså :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg