Drulli Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 vad är det konstigaste som har hänt på mario kart?Mitt är att jag åkte på ett bananskal,fick ett blåt skal på och en blixt på mig sammtidigt (sant) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Det har inte hänt så mycket konstigt för mig men det har hänt nån gång att jag har fått ett blått skal på mig när jag ligger 2:a (inte brevid ettan) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Inget! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 14 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 xylo låg du etta först och sen kommer en annan före dig?för när den avfyras så går den på den som är etta men fast en annan kommer före dig då så kommer den fortfarande vara på dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 nepp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Jag låg etta pch körde in i en vägg eller nåt så att typ 2 kom förbi och sen fick jag på mig ett blåt skal direckt + 2 röda skal efteråt ( kom 6 eller nåt sen tror jag ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Tråkigt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Kasade ett gröt skal på den som va för och skalet for typ igenom ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Han kanske hade något bakom sig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 (redigerat) Har inte hänt något konstigt för mig. Redigerat 15 Januari 2006 av R-110 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Han kanske hade något bakom sig! Nej i fall han skulle ha nåt bakom isg så skulle skalet gå sönder som det inte gjorde ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Inget konstigt för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg