Hoppa till innehåll

Till Ni Som Har Problem Att Ansluta Sig Med Wi Fi


Tidus26

Rekommendera inlägg

va!!

 

om du inte vet vad en router är så kanske du inte har det.

 

börjar väll så här....

 

För att kunna spela mario kart ds så måste du antingen ha en wi-fi certifierad trådlös router eller en wi-fi usb connector. Om du skulle ha en trådlös router så skulle du se på undersidan av den att det står wi-fi certified eller kanske det inte skule stå det vilket då skulle betyda att den inte e wi-fi kapabel. på nintendowifi.com står det vilka som också är wi-fi certifierade.

 

För att skapa ett nätverk mellan flera datorer behöver du någon typ av router. Det gör då så att alla datorer i nätverket får internet. Den fungerar samtidigt som en extra brandvägg skull man nog också kunna säga. Det finns då också både trådlösa och vanliga routers och för att använda wi-fi så måste du ha en trådlös. Om du inte har en trådlös router vilket du troligtvis inte har om du inte vet vad det är för något så måste du köpa en usb connector för att kunna använda dig av internet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

KAN DU HJÄLPA MIG MED!!!

 

 

 

har samma grej som tomat ketchup error code grej !!!!!

 

 

va f*n gör jag!!!??? :angry:  :angry:  <_<  :(    ;)

 

 

Jag behöver få in mer fakta från dig ifall jag ska kunna hjälpa dig, tex om du har en router isåfall vad du har för router till och börja med

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...