Gäst Xray Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Skrivet 28 Januari 2004 Hehe vi har inte så många ämnen från 0-6 sen i 7:an kommer alla andra ämnen... Alla fall: NO SO MATTE SVO (SVENSKA,GRAMMATIK) ENGELSKA IDROTT SY SLÖJD TRÄ SLÖJD MUSIK TEMA (IBLAND) DATA ROLIGA TIMMEN :P HEMKUNSKAP 7:an kan inte alla SAMMA SOM ÅVANFÖR INK. KEMI SPRÅK VAL (2 ST.) VETENSKAP äääh... kan inge mer i 7:an Citera
Backspace Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Skrivet 28 Januari 2004 Det är några olika! Vi brukar få nya då och då men här är dom jag kommer i håg! Träslöjd Syslöjd Matte NO SO Biologi Engelska Svenska Musik Bild Idrott Ea (Eget arbete) Och mitt favvorit ämne är nog Rast! :D Citera
Gäst zego Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Skrivet 14 Februari 2004 Jag har: Svenska Matte Bild Geografi Historia Engelska Musik Slöjd . Citera
Gäst 0012 Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Skrivet 14 Februari 2004 ADJEKTIV SUBSTANTIV HEMKUNSKAP SVERIGE/EROPA MATTE SVENSKA IDTOTT SY TRÄ BILD LÄGER :rolleyes: I ÅRET HISTORIA Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.