Gäst Xray Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Hehe vi har inte så många ämnen från 0-6 sen i 7:an kommer alla andra ämnen... Alla fall: NO SO MATTE SVO (SVENSKA,GRAMMATIK) ENGELSKA IDROTT SY SLÖJD TRÄ SLÖJD MUSIK TEMA (IBLAND) DATA ROLIGA TIMMEN :P HEMKUNSKAP 7:an kan inte alla SAMMA SOM ÅVANFÖR INK. KEMI SPRÅK VAL (2 ST.) VETENSKAP äääh... kan inge mer i 7:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Det är några olika! Vi brukar få nya då och då men här är dom jag kommer i håg! Träslöjd Syslöjd Matte NO SO Biologi Engelska Svenska Musik Bild Idrott Ea (Eget arbete) Och mitt favvorit ämne är nog Rast! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Jag har: Svenska Matte Bild Geografi Historia Engelska Musik Slöjd . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 ADJEKTIV SUBSTANTIV HEMKUNSKAP SVERIGE/EROPA MATTE SVENSKA IDTOTT SY TRÄ BILD LÄGER :rolleyes: I ÅRET HISTORIA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.