Torayami Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Zoro i one piece tränar ju på något vis, vet någon hur han tränar?? (jag är seriös för dom som undrar :D ) :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Ummm... Han använder väl tre Kantana? Han försöker väl först och främst hantera dem alla tre samtidigt utan några felsteg. Annars kan du nog bara slå på trästubbar. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 14 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Okej, typ bra tips eller(lyfter ena ögon brynet)?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Det kan du nog prova... Men varför inte börja på Kendo om du vill lära dig använda svärd och den biten. Där får du grunden och sedan där kan du väl fortsätta att träna hemma själv och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 15 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 jag skulle gärna börja på kendo men jag har inte tid. (vad ska jag göra? "gråter") Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 21 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Vet någon hur man syr Zoros bandana? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Vet någon hur man syr Zoros bandana? Nej, men sånna går att köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 22 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 (redigerat) Jaså var då?? Redigerat 22 Januari 2006 av Mornie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Google.se Lär dig också även att använda Google här; http://forum.fuska.se/Hur_Man_Anvaender_Go...rer-t56983.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 22 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Vad ska man söka på då tycker ni?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 "bandana" kan du försöka med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Vad är one piece? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.