SlimShady Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Sorry att jag gör ett ny tråd, men eftersom att jag har bevis så vill jag göra en ny tråd så andra ska slipppa leta upp de här bilderna i nån lång tråd. så lås inte!! Här har ni. Det här var utanför Zombotech efter middnatt o det var storm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 (redigerat) Ska det där föreställa en Zombie? Redigerat 14 Januari 2006 av Fusion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 14 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 (redigerat) Ja, har du sett en sån kvinna som fotgängare förut?! Redigerat 14 Januari 2006 av Viper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Vet inte,ska kanske själv titta runt någon gång. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Hahaha, det är ju bara en vanlig fotgängare! :lol: DAGENS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 16 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Det där e INTE det. Förresten om du e så duktig så kan du hitta själv din zombie o visa dina bevis på det själv.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Inte för att vara elak..men sånna där fotgängare ser jag ganska ofta när jag splea:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 17 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Konstigt.. Jag har spelat ny i mer en ett år o har varvat spelet 3 ggr men har ALDRIG sett en sån gumma som fotgängare.. Underligt.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OsCaR700 Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 deet e en vanlig for gängare :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Konstigt.. Jag har spelat ny i mer en ett år o har varvat spelet 3 ggr men har ALDRIG sett en sån gumma som fotgängare.. Underligt.. <_< alltså inte för att skryta, jag köpte det när det kom ut.. så jag har klarat ut spelet till 100% ett antal ggr å sen klarat ut alla uppdrag minst 6 ggr... så den där gubben har jag set ett antal ggr... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 (redigerat) Nope, Bigfoot o zombie finns inte, men L-face finns faktiskt..!! :meddum: Du sa det själv din ****. Onödig tråd eftersom det är lögner. Redigerat 18 Januari 2006 av Cyper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Cyper,hur kom vietnameser i bilden? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg