Gäst Elite Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Men herregud, detta är ju löjligt. Det är ingen zombie utan en vanlig fotgängare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dennis44 Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Man har ju för F*N sett henne :lol: det är ju en heeelt vanlig fotgängare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 8 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Tro vad ni vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Viper: Testa du att skjuta den? Nej, jag har aldrig sagt att den finns. Har har antydigt att den kan finnas, vilket den inte gör eftersom ingen har något bevis. En sak som jag förmodligen sa I Övernaturliga saker-tråden. En del av jakten på det övernaturliga I SA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Sorry att jag gör ett ny tråd, men eftersom att jag har bevis så vill jag göra en ny tråd så andra ska slipppa leta upp de här bilderna i nån lång tråd. så lås inte!! Här har ni. Det här var utanför Zombotech efter middnatt o det var storm. Det är bara en vanlig Gumma har sett henne typ 100 gånger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Tro vad ni vill. Spelar ingen roll vad folk tror det är endå en vanlig fotgängare. End. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 det är ju en vanlig fotgängare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salsamackan Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 jag har sett zombizar i mitt spel men dom :blink: ut så där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Eh lol! sonna dära tjejer har jag sett över allt, specielt på stränderna på natten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 jag har sett zombizar i mitt spel men dom :blink: ut så där Det är inte zombires, det är en vanlig fotgängare...Om det är det du påstår.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg