Red_fox2 Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Jag drog upp en server på cd Men efetr ett tag så upptäckte jag att en polare till mig kunde ändra mitt namn....kan någon berätta hur han gör det så att jag kan hämnas på han för det var inte ett trevligt namn jag fick när han ändrade de för mig elle finns de nå annat jag kan göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Jag drog upp en server på cd Men efetr ett tag så upptäckte jag att en polare till mig kunde ändra mitt namn....kan någon berätta hur han gör det så att jag kan hämnas på han för det var inte ett trevligt namn jag fick när han ändrade de för mig elle finns de nå annat jag kan göra? vad var det och det kan du inte göra det ända du kan göra e att ta reda på has ip nr och hacka hans dator som hämd :D:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 15 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 (redigerat) sluta ljuga nu fö f*n..... De ä ett komando som man kan skriva in i consolen,de ä allt jag vte Redigerat 15 Januari 2006 av Red_fox2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 hmm har du skrivit sv_cheats 0?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 (redigerat) haha alla känner väll till den: cmd name Namnet som du vill ändra för hosten [EDIT] detta har ingenting med cheats å göra! Redigerat 15 Januari 2006 av LeogetZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 18 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 3 frågor: *Vad händer när man skriver sv_cheats 0? *LeogetZ menar du att man ska skriva cmd name NAMN(namnet man vill att det ska ändras till),men hur bestämer man isf på vem man ska byta namnet på? *Hur stänger man av så dom inte kan byta namn & hålla på & dj*vlas? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 3 frågor: *Vad händer när man skriver sv_cheats 0? *LeogetZ menar du att man ska skriva cmd name NAMN(namnet man vill att det ska ändras till),men hur bestämer man isf på vem man ska byta namnet på? *Hur stänger man av så dom inte kan byta namn & hålla på & dj*vlas? *Om du skriver sv_cheats 0 så kan du fuska.. Men skit i det! *Japp de menar jag, du kan inte bestämma vem du ska byta på det funkar bara på den som har creatat banan, så låt dina kompisar creata en istället :D *Tror inte det går men du kan ju hota me å kicka han! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 amx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 amx De kan kanske funka me nån amx mod Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 20 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 ok,jag ä noob....så kan någon berätta va amx mod ä fö nått? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 amx mod är en sak så du kan ställa in vissa saker och ladda ner nya moddar till det.. tex auto kick om nån försöker ändra namn på dig.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 AMX Mod är ganska bra ;) Det finns monga Modar. Modar som jag känner till: Scanar så att det inte är ojämna lag. Scanar så att ingen fuskar. Om någon fuskar blir man bannad + kick. Kollar så att dom inte använder ovådrat språk utan bara vådrat språk. Wc3 mode(Vet nog alla) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg