LeogetZ Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 hm, ja gillar inte de flesta moddarna, nästan alla admin vill ha så mkt respekt som möjligt å ägnar sig mest åt att hitta moddar som respektera admin annars blir du kickad.. wired :S ägna tiden åt själva banan istället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 29 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 det var cmd name -namn- han skrev i consolen.... Jag funderar poå att ladda ner amx mod.Är den lätt att instalera å lätt att använda plus vart laddar man ner den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Hände så på min KUSIN xD! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 hmm om ni vet vem hazte e så gjorde jag så på hans server och jag blev bannad för livet ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg