groudon Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 var får man larvitar på green leaf och fr eller emerald :blink: :blink: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Du kan fånga Larvitar i södra Seven Island. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Japp, men du får har tålamod för det kan ta lång tid att hitta den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 15 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Japp, men du får har tålamod för det kan ta lång tid att hitta den. jag menar ÄR DEN I POKEMON EMERALD ELLER FR OCH GREEN LEAF :angry: <_< :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Vad tror du att den finns någonstans när jag skriver SEVEN ISLAND? FR/LG såklart! Och man kan inte fånga den i Emerald. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 15 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Vad tror du att den finns någonstans när jag skriver SEVEN ISLAND? FR/LG såklart! Och man kan inte fånga den i Emerald. TACK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ironpichu Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 jag hitta min larvitar i seven island :cool: :cool: :cool: :P :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 nu är ex max lika dryg som groudon åhh jag hatar dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ironpichu Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 nu är min larvitar till tyranitar i level 8090nåtsånt eller 100 :cool: :cool: :cool: lycka till :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 jag hatar dom inte, men det är VÄLDIGT irriterande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 5 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 jag hatar dom inte, men det är VÄLDIGT irriterande. TYRANITAR PUPITAR HATAR DU MIG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg