Flagg Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Skrivet 15 Januari 2006 jag har hört att King Arthas från W3 ska finnas i World of Warcraft. Stämmer det? Sedan har jag också hört att han demon snubben (han den röde) ska finnas med. Hur många karaktärer från W3 finns i WoW igentligen?
Gimcor Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Skrivet 15 Januari 2006 Vet inte om det finns jätte många personer, men du kan stöta på några hjältar om du går i näheten av Stormwind Keep och in till rummet brevid biblioteket (tyvär så är hjältarna nu i form av statyer).
kola_king Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Skrivet 15 Januari 2006 Arthas skulle nog finnas med i expansionen har jag hört. Med den röde demonen, menar du då Kil'Jaedan (stavning!?)?
Flagg Skrivet 15 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 15 Januari 2006 Asså han som typ Arhas slåss mot innan han blir ond (han som ödelägger människornas huvudstad i Warcraft 3: Rain of Chaos).
kola_king Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Skrivet 16 Januari 2006 Ja, det är Mal'Ganis Arthas slåss mot i Reign of Chaos innan han blir ond.
Hammmar Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Skrivet 16 Januari 2006 Jag letade lite i en gammal låda,.hittade Warcraft , det första spelet´. Redan där var stormwind med.. sen kan man säkert hitta fler saker, om man orkar göra alla questen :D
kola_king Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Skrivet 18 Januari 2006 Ingen aning. Har bara hört att Arthas ska finnas i Northrend och att man ska kunna slåss mot honom.
Flagg Skrivet 18 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 18 Januari 2006 Coolt! :cool: Kan någon lägga upp en bild?
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Skrivet 18 Januari 2006 skulle vara tuft att möta han och se hur bra han är. men om mantittar på trailer till burning crusade i slutet sp säger dom nåt om the workd tree ( det sista updraget på wc3 ) och han den där vad han heter ( sista bossen ) ska man möta eller nåt tror jag.
Rekommendera inlägg