Foxyrock Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 menar du Archimonde? f*n va BIG han måste va då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Arthar skyddar sitt folk han är god. Sedan blir han ond på något sätt och pajjar hela sin egna stad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 skulle vara tuft att möta han och se hur bra han är. men om mantittar på trailer till burning crusade i slutet sp säger dom nåt om the workd tree ( det sista updraget på wc3 ) och han den där vad han heter ( sista bossen ) ska man möta eller nåt tror jag. man kan t.o.m se world tree nu på ett ställe man igentligen inte får vara på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Jag har en film på datan. En undead går ner i några kloaker som Ligger på Alcaz Island, Dustwallow marsh. Han simmar i kloak systemet en bit längre fram står en snubbe som heter Varian Wrynn <King of Stormwind> filmen är på riktigt. vet inte något om denna Varian Wrynn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 20 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Lägg upp den!!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Hur gör man det ? lägger gärna upp den för er säg bara hur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Hur gör man det ? lägger gärna upp den för er säg bara hur http://rapidshare.de :). Där kan du lägga upp filer upp till 100mb! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 (redigerat) Jag har en film på datan. En undead går ner i några kloaker som Ligger på Alcaz Island, Dustwallow marsh. Han simmar i kloak systemet en bit längre fram står en snubbe som heter Varian Wrynn <King of Stormwind> filmen är på riktigt. vet inte något om denna Varian Wrynn. EDIT: För det första ska jag väl säga vem Varian är? Det är stormwinds kung. Läs nedanför för att veta mer. Jo, ni hordes eller iaf de flesta tror att Highlord Bolvar Fordragon är Stormwinds kung så när ni raidat SW säger ni oftast "vi dödade SW's kung!" men det är kungens livvakt. Men nu är det ju så att Jaina Proudmoore var avundsjuk på att Varian ägde mer rikedommar än henne. Så hon anställde nagas och defias till att kidnappa kungen när han skulle åka till Kalmidor för att hälsa på Jaina Proudmoore. Sedan tänkte hon att hon skulle kräva en stor summa pengar av Stormwind för sökandet och räddningen efter Stormwinds älskade kung. Det är en sak jag har hört. Sedan om man gör The Missing Diplomat questarna får man för sig det mer som att det var Defias som skulle ta tillbaka Stormwind eftersom att dem tyckte att kungen eller fogden i SW har stulit det från dem. Som de flesta säkert vet så var Defias från början adelsmän. Men i sista questen av The Missing Diplomat så ska man slåss mot Private Hendel (en av Jaina Proudmoores vakter). Sedan säger hon "Hendel jag vill prata med dig i tornet!" Och Hendel ber så mkt om ursäkt eller han mer ber och ber om nåd han visste inte vad som flugigt i honom. Men sen så telepoterar hon bara tillbaka henne och de andra två hon har med sig. Sedan står bara Hendel där som vanligt igen. För att om man tänker på hur Blizzard gör WoW så borde man kunna se när hon pratar med honom så hon borde teleportera Hendel och spelaren som gjort questerna också. I nästa "stora patch" så gör dem fortsättningar så det blir möjligt att rädda konungen. Fast det kanske bara blir små fortsättningar på denna quest för varje patch. Och kungen har föresten flyttats. Detta är bara vad jag har hört och förstått från questerna. Redigerat 22 Januari 2006 av ║╔╗║╔╗║╔╗║ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Illidan, Lady Vashj (Nagatjejen från TFT), Prince ... (kan inte komma på hans namn, men han är en Blood Elf) och Medivh (Profeten) ska ju finnas med i expansionen... Thrall och Vol'jin finns i Orgrimmar, Sylvanas Windrunner finns i Undercity, Rexxar, Beastmastern från TFTs Bonuskampanj, vandrar runt i Desolace... Finns rätt många bekanta ansikten ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Illidan, Lady Vashj (Nagatjejen från TFT), Prince ... (kan inte komma på hans namn, men han är en Blood Elf) och Medivh (Profeten) ska ju finnas med i expansionen... Thrall och Vol'jin finns i Orgrimmar, Sylvanas Windrunner finns i Undercity, Rexxar, Beastmastern från TFTs Bonuskampanj, vandrar runt i Desolace... Finns rätt många bekanta ansikten ;) WTF... E d han som jag har sett i Desolace... Vilken lvl e han i? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 (redigerat) Ska jag vara ärlig så har jag aldrig sett Rexxar själv, men hundratals lvl 60s brukar fråga om nån sett honom i Channeln... Min gissning är att han medverkar i nån 60-quest. [edit] Rexxar är med i questen "The testament of Rexxar" och nån mer... Enligt Allakhazam är han 61 - 70 (elite). http://wow.allakhazam.com/images/mobs/rexxar.jpg Redigerat 3 Februari 2006 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Såg på en scrn att han var 62 Elite... Jäfla hårde! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg