Kassler Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Går det att köra över xboxlive? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
McGregor Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Jag har spelat båda spelen och skulle nog satsa på nfsu är i och försig inte så pjåkigt heller eftersom man kör i bla Stockholm och kan lyssna på svensk radio. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Va? går det att lyssna på svensk radio? P3 eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 p1?p2?p3? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Jag har hört att Project Gotham Racing 2 (PGR2) e det bästa Racing spelet och att det har VÄRLDENS bästa grafik.. tänk er... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Går det att köra över xboxlive? Man kan köra på xboxlive, ja!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Va? går det att lyssna på svensk radio? P3 eller? När man e i sthlm e det svensk musik, England, engelsk musik, Tyskland, Tyskt fattar du??? I sverige tror jag att man kunde höra på E-Type men de suger!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Har du det? Är du riktigt säker på det? För jag såg på ett ställe att det bara gick att ladda ner andras ghostfiler och köra efter dom... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Har du det? Är du riktigt säker på det? För jag såg på ett ställe att det bara gick att ladda ner andras ghostfiler och köra efter dom... Jag har inte det, Jag har HÖRT!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Project Gotham Racing 2 är grymt mycket mycket bättre! Det är otroligt värkligt och väldigt roligt med olika slags typer på racing som t ex konkörning, vanligt race, klara en bana på en viss tid och omkörning. Man kan lägga in egen musik på spelet också. Det är coolt. Då jag kör i Stockholm så kan jag lyssna på svensk radio där de talar svenska också. Det finns dock inte så många olika kanaler men det bryr man sig inte om så mycket. Det är en otrolig och utmärkt bilkänsla! Man slirar lagomt mycket och det gör att man kan köra som en mästare. Det är roligt att spela på Inernet också. Fast jag brukar bara komma 2:a för nästan alla där kör så himla bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Är det värt att köpa då? Ett till spel på min oändliga lista med oköpta spel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Secred, menar du Xbox live? eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg