OsCaR700 Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 kolla min nyhet för mer info :cool: :cool: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Jag tror inte på dig då pga att R* har sagt att bara kommer till PS2.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 (redigerat) Kanske ska ge länk :blink: http://www.fuska.se/nyheter/visa/121/gta_l...s_till_ps2.html Vad pratar du om viper? det finns redan på psp , och nu kommer det till ps2 Redigerat 16 Januari 2006 av Sweet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Kanske ska ge länk :blink: http://www.fuska.se/nyheter/visa/121/gta_l...s_till_ps2.html Vad pratar du om viper? det finns redan på psp , och nu kommer det till ps2 Hittar inget om den nyheten på hemsidan, o förresten tycker du jag e dum i huvet eller? såklart att jag vet att det har kommit till psp, men det ska inte komma till Ps2.. o hitta inga bevis som sagt på hemsidan heller så jag tror inte på den nyheten.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OsCaR700 Skrivet 17 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Kanske ska ge länk :blink: http://www.fuska.se/nyheter/visa/121/gta_l...s_till_ps2.html Vad pratar du om viper? det finns redan på psp , och nu kommer det till ps2 kolla nyheterna på 6/1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Kanske ska ge länk :blink: http://www.fuska.se/nyheter/visa/121/gta_l...s_till_ps2.html Vad pratar du om viper? det finns redan på psp , och nu kommer det till ps2 Kolla ditt första inlägg , Du skrev själv att det bara kommer till ps2. Skulla va kul att spela lcs till ps2 , har provat på psp och det är riktigt roligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Ska nog köpa det till Ps2. Ska bli skönt att få komma tillbaks till LC. Bara att vänta tills gamespot lägger upp några bilder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
li shenlong Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Hmm.... jag vet inte men Liberty city tycker jag inte e mycke bättre än san andreas tycker san andreas e roligare faktist Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Hmm.... jag vet inte men Liberty city tycker jag inte e mycke bättre än san andreas tycker san andreas e roligare faktist Tror du inte att det blir större och bättre till ps2? för dom som spelade gta3 som en galning t.ex jag , blir det kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Hmm.... jag vet inte men Liberty city tycker jag inte e mycke bättre än san andreas tycker san andreas e roligare faktist Sådu påstår att LCS kommer bli större å bättre på Ps2?.. Fler uppdrag å så?.. det skulle no inte jag tro, eftersom att VC, SA, å Gta 3 är ju likadana både på Pc å Ps2.. så jag skulle no inte tro att det blir nån större skillnad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Hmm.... jag vet inte men Liberty city tycker jag inte e mycke bättre än san andreas tycker san andreas e roligare faktist Så du tror att lcs på psp och ps2 kommer bli precis lika? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Hmm.... jag vet inte men Liberty city tycker jag inte e mycke bättre än san andreas tycker san andreas e roligare faktist Som på Psp ja!. det e jag ganska säker på, om det nu släpps till ps2.. för det spelet är ganska stort till PSP. rätt häftiga uppdrag osv, man ska ju spränga nåra hus. å åka ner i Tunneln å sätta ut nåra bomber å spränga ett kvarter å sånna saker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg