Hoppa till innehåll

Gta Liberty City Stories Slääps Till Ps2

OsCaR700

Rekommendera inlägg

• Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Kanske ska ge länk :blink: http://www.fuska.se/nyheter/visa/121/gta_l...s_till_ps2.html

Vad pratar du om viper? det finns redan på psp , och nu kommer det till ps2

Hittar inget om den nyheten på hemsidan, o förresten tycker du jag e dum i huvet eller? såklart att jag vet att det har kommit till psp, men det ska inte komma till Ps2.. o hitta inga bevis som sagt på hemsidan heller så jag tror inte på den nyheten..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm.... jag vet inte men Liberty city tycker jag inte e mycke bättre än san andreas  tycker san andreas e roligare faktist

Tror du inte att det blir större och bättre till ps2? för dom som spelade gta3 som en galning t.ex jag , blir det kul
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm.... jag vet inte men Liberty city tycker jag inte e mycke bättre än san andreas  tycker san andreas e roligare faktist

Sådu påstår att LCS kommer bli större å bättre på Ps2?.. Fler uppdrag å så?.. det skulle no inte jag tro, eftersom att VC, SA, å Gta 3 är ju likadana både på Pc å Ps2.. så jag skulle no inte tro att det blir nån större skillnad

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som på Psp ja!. det e jag ganska säker på, om det nu släpps till ps2..

för det spelet är ganska stort till PSP. rätt häftiga uppdrag osv, man ska ju spränga nåra hus. å åka ner i Tunneln å sätta ut nåra bomber å spränga ett kvarter å sånna saker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...