Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Kanske ska ge länk :blink: http://www.fuska.se/nyheter/visa/121/gta_l...s_till_ps2.html

Vad pratar du om viper? det finns redan på psp , och nu kommer det till ps2

Hittar inget om den nyheten på hemsidan, o förresten tycker du jag e dum i huvet eller? såklart att jag vet att det har kommit till psp, men det ska inte komma till Ps2.. o hitta inga bevis som sagt på hemsidan heller så jag tror inte på den nyheten..
Skrivet

Hmm.... jag vet inte men Liberty city tycker jag inte e mycke bättre än san andreas  tycker san andreas e roligare faktist

Tror du inte att det blir större och bättre till ps2? för dom som spelade gta3 som en galning t.ex jag , blir det kul
Skrivet

Hmm.... jag vet inte men Liberty city tycker jag inte e mycke bättre än san andreas  tycker san andreas e roligare faktist

Sådu påstår att LCS kommer bli större å bättre på Ps2?.. Fler uppdrag å så?.. det skulle no inte jag tro, eftersom att VC, SA, å Gta 3 är ju likadana både på Pc å Ps2.. så jag skulle no inte tro att det blir nån större skillnad

Skrivet

Så du tror att lcs på psp och ps2 kommer bli precis lika?
Skrivet

Som på Psp ja!. det e jag ganska säker på, om det nu släpps till ps2..

för det spelet är ganska stort till PSP. rätt häftiga uppdrag osv, man ska ju spränga nåra hus. å åka ner i Tunneln å sätta ut nåra bomber å spränga ett kvarter å sånna saker.

• Skapa ny...