unix Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Vet faktiskt inte,kanske för att nästa Gta ska bli mer populärare? Hmm...Det här är S A N T. Det står typ i varje GTA sida!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Jag tycker att det skulle bli populär om de har mer realistiska saker i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 men det jag inte fattar, det: vart har ni fått för er att Lcs kommer till Ps2?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Ja, det skulle jag oxå kunna vilja veta. Sen påstår ni att det står på den där sidan, men där finns inget. Så varför försöker ni lura alla? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 men det jag inte fattar, det: vart har ni fått för er att Lcs kommer till Ps2?! Läs igenom tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg