SlimShady Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Kanske ska ge länk :blink: http://www.fuska.se/nyheter/visa/121/gta_l...s_till_ps2.html Vad pratar du om viper? det finns redan på psp , och nu kommer det till ps2 Jag skrev fel!!Ok?! <_< Menade PSP.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 lcs är bättre än sa och kommer köpa på ps2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 lcs är bättre än sa och kommer köpa på ps2 Det kommer inte bli bättre än San Andreas om du tror det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 det jag skulel tro är att LCS bara är ett snabbt ihop plock av Rockstars för att dem ville så snabbt som möjligt ge ut ett spel te Psp, SÅ jag är lite tveksam på om det kommer ut till Ps2 överhuvud taget, har itne kunnat läsat länken som va på sidan innan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 det jag skulel tro är att LCS bara är ett snabbt ihop plock av Rockstars för att dem ville så snabbt som möjligt ge ut ett spel te Psp, SÅ jag är lite tveksam på om det kommer ut till Ps2 överhuvud taget, har itne kunnat läsat länken som va på sidan innan Gör inget att du inte kunde läsa den. Finns ändå inget fakta om att det skulle komma till Ps2.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 http://www.fuska.se/nyheter/visa/121/gta_l...s_till_ps2.html Här läs denhär hoppas du tror på den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 http://www.fuska.se/nyheter/visa/121/gta_l...s_till_ps2.html Här läs denhär hoppas du tror på den nej, kjag kan fortfarande inte läsa den.. men ändå, jag tror att LCS bara va ett snabbt ihop plock till PSP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Skulle aldrig tro på att GTA LCS kommer till PS2. För det första så finns det fler GTA på PS2 än PSP(Det var därför Rockstar Games) släppte en GTA till PSP. En ny GTA kommer att komma till PS3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Skulle aldrig tro på att GTA LCS kommer till PS2. För det första så finns det fler GTA på PS2 än PSP(Det var därför Rockstar Games) släppte en GTA till PSP. En ny GTA kommer att komma till PS3. Men nu är det sagt att det ska komma till PS2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Vet faktiskt inte,alltså ifall den nu ska släppas ut till Ps2 så vet jag inte ifall jag ska köpa den,är ganska skeptiskt efetrsom Sa är säkert bättre än Lcs..men vi får se...hoppas att man kan göra fler grejer där än man kunnde göra i Sa...en fråga,kan man äta mat i Lcs? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Kan man väl säkert? Varför skulle man ta bort en sån viktig sak som gör spelet realistiskt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Vet faktiskt inte,kanske för att nästa Gta ska bli mer populärare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg