Ryow3n Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Har hittat Mai-HiME och Fullmetal Alchemist som spel fast till PLAYSTATION 2! Det är ju fel. Det ska ju vara till GC. Nintendo är ju Japanskt och det är dom också :( Eller så kan det vara så att GC inte pallar köra spelen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Jag skulle vilja ha ett fullmetal alchemist spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 15 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 (redigerat) Jag också. Dom har gjort 3 styck men bara till Ps2 :( Redigerat 15 Januari 2006 av Otaku Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 De flesta Naruto spelen är ju till Gamecube.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 De flesta Naruto spelen är ju till Gamecube.. Men tyvär finns dom inte i sverige... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 De flesta Naruto spelen är ju till Gamecube.. Man kan ju alltid importera... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Inte och man ska ha en pal versoin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaket Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Tjaa, min syrra vart galen när hon skaffade ett importerat Naruto-spel, men hon la till slut (TILL SLUT!) att det inte var pal-version. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 19 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 One Piece Grand Battle släpps ju snart i Sverige till GC. Det är det enda jag vet om Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Inte och man ska ha en pal versoin Det finns freeloaders som fixar problemet med regionerna. Det ända du behöver är en Tv som stödjer NTSC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Men då måste man ju oxå kunna japanska... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Men då måste man ju oxå kunna japanska... Uhm, måste du vara så in i h*lvetes envis? Det går att få tag i animespel och det går att spela dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg