Gäst virrs Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Vad gör man om nån har hackat ens Cd key?.. tänkte.. har försökt lägga upp mitt half life på steam men det står att det redan är registererat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Jag stör mig på alla som säger någon har hackat mitt lösenord m.m. som det här någon har hackat min cd-key..... VADÅ HACKAT!! vet du vad det e? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Jag stör mig på alla som säger någon har hackat mitt lösenord m.m. som det här någon har hackat min cd-key..... VADÅ HACKAT!! vet du vad det e? hacat är när en annan person har försökt olika cd-keys eller har ett pogram som tar en ickefungerande cd-key till en ny som funkar och har använt den... det är hacka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 LOL f*n va ni e dumma det kallas mer att cd-keyn är kapad jaha så om jag prova massa olika cd-keys så hackar jag? LOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Lugna ner er nu. Jag föreslår att du köper en ny cd-key, det finns inte mycket mer att göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 f4n va värdelöst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 f4n va värdelöst hacka går inte hacka e att man skriver upp en sak och får tur det man gör med ett program (HL-KEY-GENERATOR) eller följande e coder som bara hittats på jag har försökt minst 13 ggr inge tur så jag tror att din kompis (ETC) har tagit den vet inte vem du får fråga runt och hota :P hehe skoja men du det ända du kan göra e att hitta på en ny och spela eller bara köpa (Counter-strike 1 Anthology)(Halflife)(Condition Zero) i game eller EB-Games (ETC) out then and buy :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 okej, så du påstår att jag måste köpa ett nytt?.. Jobbigt värre... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 LOL f*n va ni e dumma det kallas mer att cd-keyn är kapad jaha så om jag prova massa olika cd-keys så hackar jag? LOL ska du förhöra alla i en svenska-lektion på nåt sätt lr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 okej, så du påstår att jag måste köpa ett nytt?.. Jobbigt värre... Nej, aldrig ska du ge upp.. De e inte så svårt att få tillbaka sin cd key.. Dock minns jag inte sidan men du får väll leta lite på steams hemsida men iaff ska du bara visa en bild på din cd å lite andra saker bara! :cool: lycka till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 LOL f*n va ni e dumma det kallas mer att cd-keyn är kapad jaha så om jag prova massa olika cd-keys så hackar jag? LOL varf skulle jag? klagar du på att jag inte sätter . o storbokstav? OCH!"!! vem f*n bryr sig och om du gapar kom hit da Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 LOL f*n va ni e dumma det kallas mer att cd-keyn är kapad jaha så om jag prova massa olika cd-keys så hackar jag? LOL bu får du ge dig sluta svära inte som mod men du ska sluta nu han har rätt ingen SVlärare e du inte så sluta nu! anmäld Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg