MoonStar Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Ja, vill ni spela Diablo II LoD med mig? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 vilken lvl är du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoonStar Skrivet 15 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Olika: Sorc LVL: 75, Babar LVL:76, sen är det väl en ama på lvl 62........ håller på med en ägande hammerpala =P EDIT* satt och spelade nyss när jag hör nåt konstigt......tar ur skivan ser att skivan har spruckit så jag ska köpa ett nytt men vi lär kunna spela om typ 3-4 dagar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 hm kanske ska börja spela det snart... köra ny gubbe i så fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 jag kör med hordcore gubbe jag är en ama Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Har en Druid lvl 76 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoonStar Skrivet 16 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Blåser bort din druid med en attack med min Barb, samma emd min amazon. Min sorcs damage e ju bara 1-3k så det suger. Håller på med en hammerpala som komemr att krossa allt ;) (går at få den till 15k) =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 (redigerat) . Redigerat 6 Mars 2008 av lidmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 HAHAHAHAHAHAH....det gör han faktiskt, jag käner den grabben, sj har hag en pala på lv 11 :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 HAHAHAHAHAHAH....det gör han faktiskt, jag käner den grabben, sj har hag en pala på lv 11 :medieval: vad för pala? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoonStar Skrivet 17 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 sryy äger alla =P nu tar min j*vla hammerpala 15k och jag har 95 i allla restirans + att min holy sheld ger mig 50% mer block och så får ju 6.8k i def var det nå mer eller -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 (redigerat) . Redigerat 6 Mars 2008 av lidmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.