andennn Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Hej jag har prec installerat steam och jag har installerat xfire (ett progarm där man kan se vad ens polare spelar och på vikken server) och där behöver man hl.exe å då ska man ju gå in på C:/Program/Steam/SteamApps/ditt account namn/csstrike. Men min account map finns nt varför??? Jag har precis updaterat cs 1.6 hjälp mig så får ni all mina fm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 hmm så är det för mig med jag testade att lägga in det på en annan map och det verkade funka :D du kan kolla det iallfall det kanske inte funkar för dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 (redigerat) >>>>>>>>>>>>>ÄNDRAT<<<<<<<<<<<<<<<< Redigerat 15 Januari 2006 av kevve Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 15 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 ok ska prova menar du att ja ska install d i en anna map? Det funka inte jag installerade det i E:/Program Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 nej du installerar det i :C:/Program/Steam/SteamApps/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 nej du installerar det i :C:/Program/Steam/SteamApps/ du sa steamapps/dittkont/cstrike det ska vara steamapps/dittkonto/counter-strike/cstrike och du skicka en bild på allt till mig på hotmail [email protected] så får du mycke hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg