Rallypacker Skrivet 26 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Haha, ja, de flesta gör det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Var laddar du ner den texten och den brushen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 texten e säkert dafont.com, brushen vet ja inte, men gissar på deviantart.com ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Och var på deviantart.com? :P Kan inte hitta det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 man söker på brushes Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Hur får ni så att bilderna är utklippta så runt? Jag får med bakgrunden också. De brushen funkar inte med min Photoshop. För gammal version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Bra tut! lärde mig lite mer där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 (redigerat) Bra tutorial, Rallypacker! Jag lärde mig väldigt mycket: Redigerat 8 Mars 2006 av PontarN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Mycket bra som sagt :gitarr: såna vill vi se fler av! var har du skaffat den brushen du använder? och en annan fråga, hur har du spelat in det? med filmkamera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Brushen har han troligen laddat ner från deviantart.com och för att filma har han använt något screen recorder program skulle jag nog tro ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 vad heter programmet du spelar in med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 vad heter programmet du spelar in med? Skulle gissa på att han använde Camtasia Stuidos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.