Putside Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 För ett antal år sedan så gick det ett program på svt som hette Mosquito. Där visade programledaren Tomas Gylling olika datagjorda filmer som t.ex. bergodalbane-turer i förstapersons vy och andra geniala filmer. Jag undrar om det är någon som kommer ihåg det och vad ni tyckte om denna fenomenala tv-show. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Självklart kom man ihåg det :) Satt hemma i soffan och fösökte få den där 'Maxima' känslan :) Såg det för inte så länge sen, riktigt grymt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 klart man minns det... det var helt rubbat =S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Satt nära Tv skärmen och FÖljde med i alla Simulerade Berg och dalbanor :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Såklart man minns det, det var lite roligt, men ganska konstigt.. Berg & dalbanorna försökte man hänga med ibland.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 16 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 det var ju fett bra , precis allt som thomas g snacka om stämmer verkligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sic Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Mosquito var så jeffla klockrent. Berg- och dalbanorna var bäst, så j*vla coolt gjort! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Det är ingen som kommer ihåg vad programmet hette alltför innan programmet bytte till Mosquito? ^^' Hundra Kilo Godis (Ett barn program som han var med i varje morgon och ja. De visade Berg- och dalbanor.) Men visst såg man det då & då. Inte alltför ofta. Brukade hela tiden se det då jag var 5-7 år ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Men berg och dal banorna brukade bara komma varannat avsnitt. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 17 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 roliga reklamer och ljud fanns det ju gott om också Lite nostalgi : http://mosquito.paregos.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Jag kommer typ ihåg den,fast inte så mcyket..har dem lagt ner programen? Och vad pratar ni om,alltså det där med berg och dalbanorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Jag hatade verkligen det programmet.. Det var före något jag vill se och Mosquito ville aldrig ta slut :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.