mrblack Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 betyder det krossa djur/ korsa djur :( pratar de svenska :huh: är det värt 500 kr (relatift duma frågor men jag fyller år om en veka och jag vet inte om jag ska önska mig det eller inte :unsure: ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Det betyder korsa djur. Nej, ingen svenska. Personligen tycker jag att det är lite lamt. Allt man kan göra är att gå runt och snacka med folk, sälja och köpa saker hos Tom Nook, inreda huset, kolla olika kläder, fiska, fånga insekter, skriva brev till vänner med mera... Plus att alla pratar ALLDELES för mycket. Om dom typ ska säga: "Hello! I'm glad to see you!" Så säger dom: "Hello! Where have you been? I havn't been seeing you around lately. I think you should care more about your freinds. Freinds are precious. You wouldn't want to lose them, you know. Well, it doesn't matter, I'm just glad that you finally camed to visit me! It been so long and I was worried! I missed you since our last visit, and you really should come by more often. You're always welcome at my house!" Ungefär så... Jag hade rätt stora förväntningar, men jag blev besviken måste jag säga. Men det beror förstås på vad du gillar. Du kanske tycker om det mer än jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Det var roligt i början, sen blev det mer och mer tråkigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Höll i typ 4 månader Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 betyder det krossa djur/ korsa djur :( pratar de svenska :huh: är det värt 500 kr (relatift duma frågor men jag fyller år om en veka och jag vet inte om jag ska önska mig det eller inte :unsure: ) lungt värt att köpa! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg