Vitdom Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 (redigerat) SORRY!! klanen nerlagd! Redigerat 11 Augusti 2009 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 ag kan gärna vara med. Jag ska önska mig det senaste bf i födelsedags present. vilket är i april. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Jag kan joina =) Rrc-Itchycoo Använder jag som nick i spelet =) Msn = [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 17 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 (redigerat) ag kan gärna vara med. Jag ska önska mig det senaste bf i födelsedags present. vilket är i april. Kan du vara vänlig att skriva vad du heter på bf! Annars kan du inte vara med! Redigerat 17 Januari 2006 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 (redigerat) jag vill jätte gjärna vara med mitt namn i bf2 är guurree ps det finns väll bara ett bf2 spel eller ??????? Redigerat 18 Januari 2006 av forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 19 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 (redigerat) Det finns 2 bf2 spel. Battlefield 2. Battlefield 2:special forces. Battlefield 2:European forces (kommer 8 februari) Men sry! Vill inte göra en klan längre. :( Redigerat 11 Augusti 2009 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.