Nån som varit med om en riktig fight med knytnävar? Själv har jag varit nära ett riktigt slagsmål typ två gånger. En av gångerna var det några rågsveds ungar som börja hota mig och min kompis när vi var ute och skatade. De snodde min fotboll och cyklade iväg. Fast jag sprang efter dom och jagade in dom på en gårdsplan där de stod och börja säga att jag inte vågade gå och hämta bollen som de hade. De var tre stycken mot mig, men jag gick ändå fram för att smälla till den äldsta killen på käften. En annan kille sparka mot mig men han missa. Då börja min morsa skrika genom fönstret åt dom och dom blev fett rädda och sprang hem till rågsved. Jag kanske var 10 när det hände och jag tänkte väl inte så mycket. Jag hade tur att det inte slutade illa.
Slagsmål?
Jag råkade ut för slagsmål idag på skolan.
Sorgligt nog fick jag reda på att mina kompisar som jag växt upp med snackade skit om mig efter slagsmålet.
Varje dag.
Mellanmjölk: mm säkert.. ljug lite till va? hahaha
PontarN: det är väl alltid roligt när man får reda på att äns gamla kompisar snackar skit om en bakom ryggen :) neevars ta ett snack med dom..
Jag har aldrig vart i en riktig fihgt men jag har set på några :blink:
Har aldrig hamnat i bråk och hoppas heller inte att jag gör det.
Inte om det är nödvändigt förstås. Annars använder jag hjärnan.
↗ till inläggetMellanmjölk: mm säkert.. ljug lite till va? hahaha
PontarN: det är väl alltid roligt när man får reda på att äns gamla kompisar snackar skit om en bakom ryggen :) neevars ta ett snack med dom..
om jag inte minns fel så har MeM en storebror som slår honom.
Jag har inte hamnat i något renodlat slagsmål. Jag och min "motståndare" brukar bara knuffas och brottas lite, fast då och då händer det att man surnar till och smäller till, fast då brukar fighten ta slut. ;)
↗ till inläggetNej han fiser lite på honom ibland bara.Mellanmjölk: mm säkert.. ljug lite till va? hahaha
Nessen:Hahahah :lol: ...
Jag har inte varit med om bråk med knytnävarna..men annars har jag båkat några gånger...är inte en problem barn..
Ja, men det är inget jag är stolt över. Finns nästan inga bra anledningar till att vilja skada någon.
jag har varit med 6
jag slåss inte. men en kille i vår klass har slått sönder käften på en utlänning, sparkat sönder två revben på en annan kille och puttat en annan kille in i en järnstång så att han fick hjärnskakning. slogs med en annan utlänning idag i skolan.
NesseN: Bara för att han är lite snällare när du är här =(
Jag slåss varje dag. Det är kul. Fast idag gjorde det ont. :(
:evil: min kompiss och jag slogs mot fem stycken andra vi vann men min komppis hållde på att kväva en. och sen klagar han på att man aldrig hjälper honom när det var jag som tog 4 och han tog 1. nån som har nåt bra förslag på vad man kan gjöra föra att han skaffat att han är en fjant ???????????????????+ :student:
vem slåss du med då ?
Jag slåss rätt ofta. Oftast mot rasister och andra som stör.
Har blivit rätt rejäla fighter.
(för de som inte vet sanningen om Xade, så skriv inte "Du är ju rasist"... fråga hellre mig)
↗ till inläggetVar det inte du som var kvinnan som inte tålde smärta, eller hur var det?Jag slåss rätt ofta. Oftast mot rasister och andra som stör.
(för de som inte vet sanningen om Xade, så skriv inte "Du är ju rasist"... fråga hellre mig)
Kvinna.
brukar vanligt vis inte slåss men om det behövs för att läxa upp nån jävel eller för att skydda sig så händer det. doch ej aldrig nån fight där nån skadats allvarligt
↗ till inläggetJag vet iallafall sanningen ^_^ ...Jag slåss rätt ofta. Oftast mot rasister och andra som stör.
Men med vilka rasisiter bårkar du med?
Jag har typ aldrig bråkat med några rasister...
↗ till inläggetNesseN: Bara för att han är lite snällare när du är här =(
Jag slåss varje dag. Det är kul. Fast idag gjorde det ont. :(
men sug för f*n.. dra den om belman också...
Hur många på sidan är det som ljuger??? För f*n.. medleåldern på den här sidan är 12-13år-- ok varenda jävler slåss varje dag... ni klaggar på att alla som snusar & röker är omogna... men vad f*n är inte en som slåss? Specielt när man tror att man är cool & ljuger ihop att man slås verje dag på ett j*vla forum.. för f*n väx upp!
Haha, och det är just i 12-13 års åldern man börjar upptäcka det här med ironi.