SlimShady Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Jaha. Idag buggade jag för första gången. Det var faktiskt skoj, när man kom på hur man skulle göra. Det som var extra roligt med det var att man bytte partner hela tiden. Ibland gick det knappt att dansa och ibland gick det jättebra (nästan så jag trodde att jag hade gjort det förut). Berodde nog på att jag kom i samma takt med en del. Hur många av er här har buggat eller gör det? Om ni gör det. Var gör ni det? Tävlar ni eller Är det bara på idrotten som jag har gjort idag. Är det skoj ni som bara har buggat på idrotten om ni nu har det. Vi har bara dansat några ggr nu i nian. Vi dansade då Vals. Rätt ok förresten.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 27 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Jag har ju bara buggat och dansat linedance. Bugga tycker jag är mycket lättare än linedance även om jag bara har buggat en gång och dansat linedance ett antal gånger. Det går bara inte att hålla reda på vad man ska göra på linedance :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Man måste ha dans på idrotten, om någon vill veta. Dans och rytmik står med på läroplanen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Sådär!!! Vi har idrott på måndagar och onsdagar. Då har vi olika gympalärare. På måndagar har vi Pia och på onsdagar har vi Linda. När vi har Linda så brukar vi för det mesta ha olika danser varje vecka. Första gången så dansade vi bugg, sen så fick vi lära oss squaredance(ganska kul) och sen var jag sjuk. Sen så gjorde vi typ nåt helt annat och nu har vi slutat med det(tror jag). Alltså, det beror på vad det är för slags dans. På bugg fatta jag inget för lärarn tog allt på en gång men när vi skulle lära oss squaredance så blev det mycket lättare får hon tog var åttonde steg i taget(alltså i åttondelstakt fast vi började med fjärdedelstakt för att vi skulle börja lätt). Alltså det beror på vad det är för slags dans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 kan inte dansa suger påt ps nu är jag medlem :P :P :P :P :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Jag gillar inte att bugga i skolan för det är så tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Vi har bara dansat på någon temavecka och det var inte speciellt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 12 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Jag gillade inte heller dans från förjan. Men nu när vi dansat på gymnasiet så började jag att gilla det. Jag har ju dansat på högstadiet innan, men jag gillade det inte. Men nu har jag annan inställning till det. För om man försöker och verkar ha bra koll så är schansen större för att tjejerna ska gilla än. Och så får man ju bättre kontakt med tjejerna. Samma sak gäller tjejer, ni får bättre kontakt med oss killar :D Så dansa på i skolan!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 När vi har ans så vägrar minst hälfetn av klassen å va me om läraren inte "lockar" med att vi får spela fotboll sista 20 min av lektionen... Men vi har typ bara Polka å sånn dans å d e döötrist... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.