💬
Logga in
Fuska.se

Alla Inne Samtidigt !

24 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Det skulle va riktigt kul om så många som möjligt kunde träffas samtidigt på fuska.se och snacka.

Vi kanske tillochmed slår det gamla rekordet på 101 st. :lol:

Om vi säger på fredag kl 22.30 :kung:

Tiden 22.30 passar väl ganska bra , lite senare på kvällen men anledningen är att många kanske ska göra saker på fredags-kvällen men förmodligen hemma igen då.

Ja det skulle vara kul.

Vi måste ju iaf kunna slå 101.

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #3

jomenvisst

Nivå 10 · Veteranfuskare

Tror inte att jag kommer att kunna vara inloggad,syrran kommer säkert ha datan.. <_<

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Tror inte att jag kommer att kunna vara inloggad,syrran kommer säkert ha datan.. <_<

mm jag kan säkert va inne då men vart kommertråden finnas?

i fuska.se forumet eller?

19 Jan 2006
Nivå 4 · Lärling

Chatt i forumet - bryter mot reglerna. Om ni vill chatta så får ni gå in i chatten.

Nivå 5 · Fuskare

x0t, om man är i chatten är det bara de som just då är inne på chatten som får reda på det här. Om man som nu gör en tråd så är det fler som ser det. Men man kanske inte behöver skriva onödiga svar som: "Okej, jag loggar in då". Man behöver väl bara veta tiden och logga in om man vill.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

x0t, om man är i chatten är det bara de som just då är inne på chatten som får reda på det här. Om man som nu gör en tråd så är det fler som ser det. Men man kanske inte behöver skriva onödiga svar som: "Okej, jag loggar in då". Man behöver väl bara veta tiden och logga in om man vill.

Jag antog att ni skulle chatta i forumet?
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #9

mm men alltså det kommer ju nya inlägg hela tiden om det är massor inne . Det blir alltså en ständigt gående procedur .

det blir lattjo lajban helt enkelt

Nivå 10 · Veteranfuskare

Det blir ju inte bra ifall det är så sent på kvällen,

Jag måste gå och lägga mig klockan 22:00, så i så fall kan jag inte vara med.

Är det inte bättre att stätta det klockan 21:00?

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #11

Jo det kan vi säga men vadå , måste gå och lägga sej 22.00 på en fredagskväll ? Hur gammal är du ?

Ny officiell tid 21.00 !

Nivå 10 · Veteranfuskare

12 år, och klockan 22:00 på en fredagskväll är mycket.

Dock brukar jag få vara uppe längre, men eftersom att min "samrta" hockeytränare lagt in en träningstid kockan 8:50 på lördagar varje vecka så måste jag gå och låägga mig tidigare.

Sånt är livet, lev det väl!

Nivå 5 · Fuskare

Jag kan va inne i en halvtimme klockan 21.00, sen ska vi se en film, men jag kan ha på datorn och stänga av den efter.

Jag är hos farmor & farfar då.Ska tillbringa ycket tid med The Sims 2.Men whatever,jag kan försöka logga in då.

20 Jan 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare

damn it!... Ska vara med en kompis.. Vi ska väl ha tv-spel eller nåt liknande... Så jag kan inte.... 101 st blir svårslaget.....

Nivå 9 · Veteranfuskare

annars går det ju att lämna fuska i ett minimerat webbläsarfönster bara för sakens skull. fast akta er för nyfikna syskon och kompisar som tror de är roliga...

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

annars går det ju att lämna fuska i ett minimerat webbläsarfönster bara för sakens skull. fast akta er för nyfikna syskon och kompisar som tror de är roliga...

Dessvärre kan man inte ha det minimerat över 5 minuter.

Om man har idlat 5 minuter räknas man inte som "inloggad".

Själv tror jag inte något rekord kommer slås, eftersom Det bara är c:a 150 just nu som har läst själva ämnet... Och jag har bistått med nästan 10 av dem visningarna.

j*vla tåg!Allt är inställt till farmor o farfar!

Kanske kommer vara inne....

Nivå 5 · Fuskare

jag kan vara inne i 40 min

Nivå 8 · Veteranfuskare

Var kan man se hur många som är inne?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in