da_boy Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Skrivet 18 Januari 2006 Jag undrar om man kan fånga Deoxys, mew, lugia, ho-oh och dom där andra utan special events eller byta med något annat spel, AR eller GS :huh: ???????
groudon Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Skrivet 18 Januari 2006 Jag undrar om man kan fånga Deoxys, mew, lugia, ho-oh och dom där andra utan special events eller byta med något annat spel, AR eller GS :huh: ??????? FÅ MYSTERYGIFT OCH SICKA IN TILL CLUB NINTENDO :lol: :lol:
da_boy Skrivet 18 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 18 Januari 2006 1.vad är Nintendo club 2.ligger det i sverige 3.finns där inget annat sätt än detta och dom jag själv nämnt 4.hur lång tid tar det innan man får sitt spel igen
Overraild Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Skrivet 18 Januari 2006 1. Det får du fråga någon annan om. 2. Ja, det gör det. 3. Nej, tyvärr. 4. Ungefär en vecka.
da_boy Skrivet 18 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 18 Januari 2006 Vilken adress är det och lägger man det typ i ett kuvert och skriver: döh hej jag vill ha deoxys och vilken man nu vill ha och har du själv gjort det så att man kan lita på att få det tillbaka?
FreeZtyle Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Skrivet 18 Januari 2006 1.vad är Nintendo club 2.ligger det i sverige 3.finns där inget annat sätt än detta och dom jag själv nämnt 4.hur lång tid tar det innan man får sitt spel igen 3. Action Replay finns ju alltid för fuskare.
Rekommendera inlägg