li shenlong Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 ibland kan de ju hända konstiga/övernaturliga saker på runescape lr tibia kan berätta om när jag döda en lesser demon så när ja döda den så kom det upp en rune platebody av kroppen så jag blev skitförvånad o tog upp den o när jag tog på mej den så skickades jag till lumbridge MED en massa lesser demons som anföll mig?? lite wierd ?? de e ju många smålvlade vid lumbridge och dom såg allt ju så dom fick värsta dampet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Snälla någon. Sluta posta onödiga inlägg. Rensar tråden nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 när jag var i wildy en gång, så kunde ja inte dö! och inte attackera heller för den delen, för de var som om min att. och str, blev 0 och min defence 99... bugg lr nåt sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 en gong ner jag dog, so kommer jag till varrock :D sjukt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 många har väl drabbats för anden i runescape.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 många har väl drabbats för anden i runescape.... övernaturligt hahah det roligste på länge :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 mm men jag har sett en goblin i en vägg :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 (redigerat) Detta kanske inte e övernaturligt men det hände när jag laggade,jag va i wildy tror jag med min clan,hade Fire Blasts,sen när jag attackerade nån så laggade det. Asså det blev stoppat. Sen när det körde igen såg man typ 5 Fire blasts flygande efter varandra mot motståndarn :P Såg coolt ut Redigerat 2 Februari 2006 av Link127 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Jag har säkert råkat ut för något övernatuligt på Runescape men inget jag kan komma ihåg.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg