Hoppa till innehåll

Helg Cs-lan

vecetti

Rekommendera inlägg

snackar med polarnaom ett cs-lan hemma hos en, en onsdag (snackar var vi ska sitta när, hur, mm ) sen så på fredag vaknar går till skolan till kl 15.30 :( sen som in i. sticker hem packar datorn mer farson köra bort en. går till köks bordet som vi ska sitta fixa datorn (Sätter på neonet såklart vissa kompisarna hur grymt graffik kort åå sånt man har :D) väntar på den siste, typ 20 min senare kommer han kopplar ihop datorerna fixar rautern startar om datorerna MEN VA f*n de funkar ju inte sitter å tänker vad de kan va är det för jag sitter med trådlöst hemma å dom med sladd eller vad , vi sitter å försöker men funkar inte så vi går över till grannen som kan data å hjälper oss sen så funkar det galant :D vi startar steam loggar in på mirc hittar en match går in på den sen så börjar vi sen så fick vi reda på dom hade cheat så fick stack fråns serven o spelade lite vanligt, typ kl 02.00 kände vi att vi blev lite trötta så vi sätte på musik så det dånade om det klädde av oss till kalsonger sprang ut till vägen å tog en jogging tyr i -5 KALT som f*n sen så gick vi in klädde på oss å sate oss framför datorerna igen så var vi pigga :D vi spelade å spelade till klockan va 10 på morgonen å då blev vi trötta tänkte vi att vi skulle sova för vi hade ju hela lördagen framför oss så jag gick up å hämtade täcke å kudde å gick å la mig framför datorn eller satt så kl 12.00 gick ja up till en säng ja hitta å la mig igen senare var kl 15.00 när vi vaknade så vi gick ner sate oss vid datorerna å blev lite hungriga så vi tog macket å sate oss vid datornerna igen å åt sen satt vi där hela dan å spela å sånt, typ runt 01.00 gick vi ut o joggade i kalsonger igen så vi blev pigga vi gick in spelade en match eller två sen lite vanligt sen va kl 06.00 så gick vi ut å joggade igen så vi blev pigga å vi spela igen sen va kl 10.00 igen så vi gick å la oss igen sen va kl 14.30 som vi vaknade åå då hade hans föräldrar kommit hem å dom ville att vi skulle avsluta lanet å det tog typ 2 tim sen packade jag min dator ringde mamma å pappa så dom skulle hämta mig å dom kom typ 20 min senare å hämta mig , sen va lanet slut... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...