Umber Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Hej, jag födde upp en pichu med volt tackle.. Sen utväcklades den till en pikachu. Jag gav den en light ball så dens sp. at skulle boostas. Iallafall, när jag trändade den märkte jag att den var lite konstig, Pikachus ska vara väldigt svaga pokemon eller hur ? Ja, men min pikachu blev över stark jätte snabbt. Och det kan lära sig alla atackerna =/ Ungefär som en mew :S Nu är den i lv 100 och här är dens stats . : Hp : 320 At : 259 Def : 230 Sp At : 310 Sp Def : 240. Här är dens atacker : Volt tackle. Earthquake. Thunderbolt. Surf. Har detta hänt någon annan än mig ? :S För det e väldigt skumt.. Det där har hänt min Pikachu med, en gång :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 26 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 okej bra, så det inte är jätte ovanligt, för mina kompisar tappar nästan hakan när Sparky ( Pikachun) Besegrar deras tyranitar med earthquake =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rayquaza_kung Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 jag tror du har en surfin pikachu :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Jacx sa ju att han födde upp en Pichu med Volt Tackle. Då kan den ju inte ha Surf (förresten kan man bara få Surfing Pikachu på R/B/Y). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 31 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Jepp , men man kan lära den hära pikachun vilken attack som helst =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Jag har typ 20 pikachu men ingen holer i en light ball synd för mig en hade en oranbery jag blev glad jag trode det stog lih´ght ball. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 31 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Vet . jag fick fånga 60 stycken innan nånn höll i en -.- Det är 5% chans varje gång man fångar en Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 (redigerat) :cry: Redigerat 31 Januari 2006 av rawand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 man kan också köpa den men det är mycket sällsynt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Jepp , men man kan lära den hära pikachun vilken attack som helst =/ Men det är ju onaturligt! Har du verkligen testat alla Tms och Hms? Pokekung: Man kan inte alls köpa Light Ball. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Jag har testat alla 50 som man kan få i spelet och ja, konstigt nog så funkar alla på han, samma med Hms . till och med Fly =/ PS. Mitt gammla account var Jacx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Du kan ha fått virus i ditt spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg