Hoppa till innehåll

Har Du Sett Någon?


Gäst Walker

Rekommendera inlägg

Jag kanske ljuger om allt? Kanske inte alls är skåning och bor i Lappland istället? Kanske igentligen är muslim, kvinna, 59 och heter Fatima. Jag kanske älskar apor och äter pitabröd varenda dag. Vem vet?

Star-Basse, jag har inte direkt någon lust att dela ut personliga minnen med dig, när du inte litar på mig.

Ja, detta blir väll det sista jag skriver i denna tråden, tack till alla er som litat på mina ord.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 84
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag kanske ljuger om allt? Kanske inte alls är skåning och bor i Lappland istället? Kanske igentligen är muslim, kvinna, 59 och heter Fatima. Jag kanske älskar apor och äter pitabröd varenda dag. Vem vet?

Star-Basse, jag har inte direkt någon lust att dela ut personliga minnen med dig, när du inte litar på mig.

Ja, detta blir väll det sista jag skriver i denna tråden, tack till alla er som litat på mina ord.

 

Om du svara på när han dog.. datum, & vilken väg så kan jag ju ta reda på om det är sant.. om en unge cycklar över 1 väg & blir mos av en långtradare så hamnar judet i någon tidning. & alla tidningar fins på internät så om du svarar så kan man leta upp tidnings artikeln.. men efter som att du inte vill svara på frågorna så är ju det änu ett bevis på att du ljuger!

 

Fusion: Som sagt om han svara på frågorna så går det ju att ta reda på om det är sant eller inte!

Redigerat av Star-Basse
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, jag själv har inte sett någon har dött men gått på begravning.

 

Walker:

Du har rätt. Alla förtjänar att leva. Dom är också människor som vi.

 

 

Jag får väl hoppas att jag inte ser när någon dör =)

Och att ingen av min familj eller släkt blir dödade/skadade.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Tomatketchup... Snälla tänk innan du säger något såsom de du skrev här nu.

 

Jag vill inte kommentera något om det du just nu skrev Skåningen förutom att jag är väldigt ledsen för det som hände.

 

Jag är allvarlig.

Walker: Om jag skulle sätt min kompis bli överkörd av ett tåg skulle jag bli väldigt lessen.Och jag skojar inte.Jag har blivit mycket mobbad idag,så jag är inte på skämthumör. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror på Skåningen. Att skämta om en sak i den här tråden är typ som att spamma (även fast ingen får reda på att det är spamm).

 

Ojdå Tomatketchup. Det kan inte vart roligt :(

 

Ps Jag skämtade inte hedersord.

Redigerat av Eric H
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker i alla fall synd om skåningen. Om man skämtar om såna här saker har man ingen skam i kroppen över huvud taget!

 

Jag ahr inte sett någon dö men min klasskompis dog av hjärnhinningsinflamation när jag gick i trean. det värsta med det va att alla trodde bara han hade feber och vi va i vattenpalatset i vänersborg och badade och hade jätte kul medans våran kompis dog :(

 

När jag gick på fritis så berätade en lärare att hennes son bodde i usa. hans granne berättade för honom att när han och hans flick vän hade varit på fest och när de gick hem så gick de genom tågstationen och så blev de ovänner och då ble flick vännen sur och skulle gå över järnvägen till andra sidan men när hon kommit mer än halvvägs så hörde hon ett tåg komma. Då skulle hon spring tillbaka och mannen han ta tag i hennes hand men då blev hon påkörd och gick av på mitten. Det sista hon han säga var "I love you".

 

hade jag sett nåt sånt hade jag f*n mått dåligt i resten av mitt liv. att en kompis dött var redan alldeles för mycket så om det hade varit för mej som för skåningen, sett 3 pers dö, så vete f*n hur mitt liv hade blivit.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Jag har för mycket humor.

 

Sorry Skåningen,såhär ska jag aldrig göra igen.Jag lovar på hedersord.

 

Eric H: Det är inte roligt att bli mobbad av sin storlek,det har du fullständigt rätt i.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har för mycket humor.

 

Sorry Skåningen,såhär ska jag aldrig göra igen.Jag lovar på hedersord.

 

Eric H: Det är inte roligt att bli mobbad av sin storlek,det har du fullständigt rätt i.

 

Har själv aldrig blivit mobbad. Men det finns sådana som har berättat för mej hur det känns.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har för mycket humor.

 

Sorry Skåningen,såhär ska jag aldrig göra igen.Jag lovar på hedersord.

 

Eric H: Det är inte roligt att bli mobbad av sin storlek,det har du fullständigt rätt i.

 

Det är inte sama sak att höra när någon bärttar om att bli mobbad som att bli det... jag lovar om du någon gång komer bli det så märker du det :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta måste troligen vara den deppigaste tråden någosin....

 

En dag när jag åkte spårvagn, så var det en man som inte såg sig för och cyklade rakt ut framför spårvagnen. Han dog naturligtvis genast. Jag såg inte skälva liket ( det som fanns kvar) utan bara splattret på rutan....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...