💬
Logga in
Fuska.se

Har Du Sett Någon?

84 svar · startad

Tomatketchup... Snälla tänk innan du säger något såsom de du skrev här nu.

Jag vill inte kommentera något om det du just nu skrev Skåningen förutom att jag är väldigt ledsen för det som hände.

Skåningen: SÄKERT!

Walker: tror du på Skåningen? för f*n det är ju så himla uppenbart att han ljuger...

Jag har aldrig set någon dö... men jag har set 2 lik.. den ena gången var när min lilla syster dog.. hon dog i mors mage..

Den andra gången var min gamelfarmor när hon dog... henes släktingar är såna där spm går & pussar på liken... så då såg jag hene också... inga roliga syner... det låter som att alla här inne har sätt någon döööö.. hur många ljuger?

Senast ändrad:

Star-Basse: Jag vet inte hur du kan anklaga andra att ljuga om vi nu inte vet att du själv ljuger. Och varför, först och främst, skulle han ljuga om en sådan här sak?

För att andra skulle tycka att han var 'häftig'? Skulle han kanske få mer status för att han mist en av sina vänner? Eller tror du han letar efter tröst här på fuska.se om att vi skulle kanske peppa honom?

han tror alla ljuger.. så det var väl ingen nyhet..

TOMATKETCHUP!!!

skärp dig!

nästa gång blir det ett pm till admin från mig!

om din kompis skulle bli påkörd av ett tåg och andra skulle skämta om det, skulle det vara roligt??? nee...

Chilla, spar på krutet. Använd anmälningsknappen. ;)

//Ragnarök

Senast ändrad:

ja ,men det var ju jättemoget av dej star-basse, moooooget.

Nej, men har kunnat. Min släkting har dött för många år sen, men var inte där då.

22 Jan 2006

Fusion, vad tror du? ...tror du det flyger ut duvor ur kropparna som sen får det bra i himlen? HAHAH!!! Kristendom är galenskap

↗ till inlägget

Skåningen: SÄKERT!

Walker: tror du på Skåningen? för f*n det är ju så himla uppenbart att han ljuger...

Jag har aldrig set någon dö... men jag har set 2 lik.. den ena gången var när min lilla syster dog.. hon dog i mors mage..

Den andra gången var min gamelfarmor när hon dog... henes släktingar är såna där spm går & pussar på liken... så då såg jag hene också... inga roliga syner... det låter som att alla här inne har sätt någon döööö.. hur många ljuger?

Tror du seriöst att jag bryr mig om du tror på mig eller inte? Jag litar på dig, och jag ser ingen anledning varför du inte skulle tro på mig.

Ni som vill tro på mina ord, go for it. Ni andra kan väll bara hålla mathålet stängt?

jag orkar inte... hur dum får man bli...

tomatkechup är faktiskt LITE taskig!!! lol

Skåningen: jag tycker synd om dig

Walker... Lugna ner dig lite nu. Du behöver inte kommentera andra hur de är.

Hewitt: Fusion har ännu inte skrivit i detta forum.

↗ till inlägget

Fusion, vad tror du? ...tror du det flyger ut duvor ur kropparna som sen får det bra i himlen? HAHAH!!! Kristendom är galenskap

Vad pratar du om??

Och vem sa att jag är kristen?

jag var nära på att dö en gång för jag har liksom hjärt fel och om jag hade blivit född tidigare kaske 1 år skulle jag dött och om de ej hade sett att jag hade hjärt fel skulle jag dött men nu sitter jag här 11 år och e välpehållen :( :( :) :)

↗ till inlägget

Star-Basse: Jag vet inte hur du kan anklaga andra att ljuga om vi nu inte vet att du själv ljuger. Och varför, först och främst, skulle han ljuga om en sådan här sak?

För att andra skulle tycka att han var 'häftig'? Skulle han kanske få mer status för att han mist en av sina vänner? Eller tror du han letar efter tröst här på fuska.se om att vi skulle kanske peppa honom?

Du behöver inte tro på mig! Men jag tror inte på skåningen... Är det inte ganska uppenbart att han ljuger? Det är ju för f*n knappt att man kan få se någon dö under ett helt liv men han är 13 år & redan har set 3 pers dö... PLZ!

Skåningen i vilken stad vart han överkörd?? vilket år vart din kompis överkörd? Vilken väg? Om det du nu säger är sant så svara på frågorna..

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Vad pratar du om??

Och vem sa att jag är kristen?

förlåt, men eftersom du tror på gud tog jag för givet att du var kristen oxå

llllllllllllllllllllllllllooooooooooooooollllllllllllllllllllllllllllllll

säger jag bara

Hewitt:Muslimer tror faktiskt också på Gud!

Star-Basse:Du säger att han ljuger,hur ska du tro på honom då när han säger vilken väg och allt,tänk om han ljuger (alltså enligt dig..)

Jag kanske ljuger om allt? Kanske inte alls är skåning och bor i Lappland istället? Kanske igentligen är muslim, kvinna, 59 och heter Fatima. Jag kanske älskar apor och äter pitabröd varenda dag. Vem vet?

Star-Basse, jag har inte direkt någon lust att dela ut personliga minnen med dig, när du inte litar på mig.

Ja, detta blir väll det sista jag skriver i denna tråden, tack till alla er som litat på mina ord.

23 Jan 2006
↗ till inlägget

Jag kanske ljuger om allt? Kanske inte alls är skåning och bor i Lappland istället? Kanske igentligen är muslim, kvinna, 59 och heter Fatima. Jag kanske älskar apor och äter pitabröd varenda dag. Vem vet?

Star-Basse, jag har inte direkt någon lust att dela ut personliga minnen med dig, när du inte litar på mig.

Ja, detta blir väll det sista jag skriver i denna tråden, tack till alla er som litat på mina ord.

Om du svara på när han dog.. datum, & vilken väg så kan jag ju ta reda på om det är sant.. om en unge cycklar över 1 väg & blir mos av en långtradare så hamnar judet i någon tidning. & alla tidningar fins på internät så om du svarar så kan man leta upp tidnings artikeln.. men efter som att du inte vill svara på frågorna så är ju det änu ett bevis på att du ljuger!

Fusion: Som sagt om han svara på frågorna så går det ju att ta reda på om det är sant eller inte!

Senast ändrad:

Nej, jag själv har inte sett någon har dött men gått på begravning.

Walker:

Du har rätt. Alla förtjänar att leva. Dom är också människor som vi.

Jag får väl hoppas att jag inte ser när någon dör =)

Och att ingen av min familj eller släkt blir dödade/skadade.

↗ till inlägget

Tomatketchup... Snälla tänk innan du säger något såsom de du skrev här nu.

Jag vill inte kommentera något om det du just nu skrev Skåningen förutom att jag är väldigt ledsen för det som hände.

Jag är allvarlig.

Walker: Om jag skulle sätt min kompis bli överkörd av ett tåg skulle jag bli väldigt lessen.Och jag skojar inte.Jag har blivit mycket mobbad idag,så jag är inte på skämthumör. :(

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in