Har du sett någon dö på riktigt???
själv???
inte på tv, live...
jag har faktiskt aldrig gjort det, som tur är.
Har du sett någon dö på riktigt???
själv???
inte på tv, live...
jag har faktiskt aldrig gjort det, som tur är.
Ja,i en Romeo & Julia pjäs.
:D lustigt! Nej, men jag kunde ha gjort det, om jag följt med min mamma till min morfars sjukhus. Men nu blev det inte så.
Dessväre, ja. 3 gånger.
Ja, en tjej rammlade ner från 7 våningen.
Såg hur hon flög ner :(
Nej, har inte sett någon dö.
Skulle ändå inete klara av det, så tur är det.
Jag hoppas nu bara att jag själv inte ser någon dö, speciellt ingen i min familj eller släkt. Men det är väl oundvikligt. Någon gång ska man se döden.
↗ till inläggetNej , nån gång ser man ljuset ;)Jag hoppas nu bara att jag själv inte ser någon dö, speciellt ingen i min familj eller släkt. Men det är väl oundvikligt. Någon gång ska man se döden.
jag har sett en hemsk sak. jag såg en bil och en lastbil krocka. när vi gick fram dit så så var gubben i bilen helt i bitar hela hans huvud hadde gått av på mitten (som ett kinderägg) jag blev alldeles stel när jag såg det och drömde mardrömmar om det jätte länge. och vi misstänker att han tog självmord. men han i lastbiolen klarade sig hade brytit nåt men inte så alvarligt.
På den tiden då min syster bodde i Honduras, Central Amerika, nuförtiden i Spanien, så åkte hon en buss igenom huvudstaden. Hon tittade ut genom bussrutan och så en man skjuta en annan man med en kula rakt genom skallbenet. Ingen brydde sig. Jag vet att hon blev väldigt skärrad... Jag ska fråga henne om hon kan länka till det där hon skrivit själv om det.
vadå gjorde dom inte ett skit?
jag gillar inte ens TANKEN på att någon skulle dö...
förutom terrorister, m.m.
men dom förtjänar att leva... precis som vi...
↗ till inläggetJag hoppas nu bara att jag själv inte ser någon dö, speciellt ingen i min familj eller släkt. Men det är väl oundvikligt. Någon gång ska man se döden.
Att se döden kan du nog aldrig undgå. Då du har blivit gammal, lider av en sjukdom eller hamnat i en olyckshändelse så ja där blir det. Man ser döden. Och ja självklart ser man väl 'ljuset' (vad du nu menade med det) men någon gång ska man se döden i vit ögat. Vare sig man vill eller ej.
Jo , det är klart men jag syftade nog på att döden : ljuset.
När man har gjort allt slit på jorden så ser man äntligen en strimma ljus av hopp. If you now what I mean .
Jag har aldrig sett någon dö och det hade jag nog inte klarat heller.
Att se någon dö är inget man ska sträva efter. Efter att ha sett det själv 3 gånger.. Det är det värsta jag någonsin varit med om. Det värsta är nog att jag inte fick panik en enda gång..Jag gjorde allt jag kunde för att hjälpa personerna, dessväre lyckades jag inte. Man känner en enorm skuld fastän det inte var ens fel, och den där skulden släpper aldrig riktigt..
Det har förändrat mitt liv, mycket.
Har aldrig sätt nån dö.
skåningen har inte det roligt...
kan du bärätta det???
men om du INTE vill så förstår jag dig...
bara bärätta vem vart när och varför.
Ja, det var en vanlig dag. Jag och ett par kompisar var i utkanten av staden. En kompis skulle testa att styla med sin cykel, såg inte långtradaren som kom och.. Ja resten förstår du nog själv. Kroppen var mosad och huvudet krossat. Mycket mer än så var det inte.
Dom andra två orkar jag inte prata om. För personligt.
Fy f*n!Som potatismos(allvarligt)?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in