SlimShady Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Det är nämligen så att när jag sperlar så kan jag inte bygga. Asså i bygg-menyn när jag spelar, jag kan inte sätta ner en pool, eller sätta ner ett staket osv. Varför? Jag trycker på knappen på musen och drar men det händer inget? Svar, tack! :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Natasa Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Har du köpt ditt sims eller ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 20 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Varför undrar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Har du pengar? väggarna kostar... Är det musens fel? brukar du ha problem med Musen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Du kanske inte kan sätta ut det just där du försöker att göra det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 21 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Allt det ska ju funka. O min mus funkar bra. Eller måste man ha det på ett speciellt sätt om man vill bygga en pool eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Ja, du måste ju först och främst göra den utomhus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 22 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Ja, det kan jag fatta, vet du..! Men det händer inget! Ge riktiga tips nästa gång, Ok? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Jaja, jag bara undrade. Men du kanske ha för lite pengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 22 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Nopp. Har massor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Jag hade en bränd version innan och då funkade inte byggläget. Köpte ett orginal och det funkade. Har du en bränd version så köp ett orginal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 22 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Jaha. Ok, äntligen ett vettigt svar. ;) Men orkar inte köpa det igen bara för det. Sparar till arbetsliv istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg