isMaNnen Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 de funkar inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 de funkar inte för mig Har du firefox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 (redigerat) Varför funkar det inte för mig? Först funkade det, men nu knasar det, någon som vet varför? Redigerat 26 Mars 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Varför funkar det inte för mig? Först funkade det, men nu knasar det, någon som vet varför? Är länken till låten trasig?Funkar det att skriva länken direkt i webläsaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Regnarök: Fungerar det inte med FF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Vad menar du? Jag gjorde som du sa, jag klistrade in den i pressen, sen funkade det, sen funkade det inte, fixade det på något konstigt sätt igen och nu funkar den ej.. :blink: Sen tror jag inte att länken är trasig, eftersom jag tror inte att den där grejen skulle dyka upp ( Den där media spelaren i pressen )... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Vad menar du? Jag gjorde som du sa, jag klistrade in den i pressen, sen funkade det, sen funkade det inte, fixade det på något konstigt sätt igen och nu funkar den ej.. :blink: Sen tror jag inte att länken är trasig, eftersom jag tror inte att den där grejen skulle dyka upp ( Den där media spelaren i pressen )... Om du menar regnarök så menar han nog om den låten som du vill lägga in är trasig? Om du menar mig så är FF = Fire Fox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Vad menar du? Jag gjorde som du sa, jag klistrade in den i pressen, sen funkade det, sen funkade det inte, fixade det på något konstigt sätt igen och nu funkar den ej.. :blink: Sen tror jag inte att länken är trasig, eftersom jag tror inte att den där grejen skulle dyka upp ( Den där media spelaren i pressen )... Jo, vad jag menar med att länken är tradig är att det kanske är fel länk, eller att hemsidan som du laddat upp låten på har bytt länk på den eller tagit bort den osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Jag laddade upp den på Ripway.com, sen kopierade jag den " kod " som man hade laddat upp, alltså kod till låten... Men kan du inte ta ett titt i min presentation och se ifall det funkar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Jag laddade upp den på Ripway.com, sen kopierade jag den " kod " som man hade laddat upp, alltså kod till låten... Men kan du inte ta ett titt i min presentation och se ifall det funkar ? Ja.Här är länken till låten. http://h1.ripway.com/RealMadrid/2pacft.Biggie-runnin.mp3 Funkar den? Fixa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Skulle jag trycka på den? Isåfall så gjorde jag det, detta kom fram... http://img71.imageshack.us/img71/1439/ripway8aw.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 ursäkta att jag tar upp ett gammalt ämne, men vart laddar jag upp låtar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.