stora e Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 jag kan ej få in "odödlighetsfusk koden" på Star Wars.... hajar inte riktigt... finns inget ställe med visning av kontrollknapparna? :evil: :meddum: :zzz: :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 jag kan ej få in "odödlighetsfusk koden" på Star Wars.... hajar inte riktigt... finns inget ställe med visning av kontrollknapparna? :evil: :meddum: :zzz: :medieval: Vilket star wars spel är det? Ifall det är Star wars battlefront 1 eller 2 så är det bara att pausa och trycka in den, odödlighets koden kan va lite svår att slå in ibland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 jag kan ej få in "odödlighetsfusk koden" på Star Wars.... hajar inte riktigt... finns inget ställe med visning av kontrollknapparna? :evil: :meddum: :zzz: :medieval: Finns den till 2?Skriv upp den tack ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Darwin 2 Odödlighetsfusket till star wars battlefront 2 är: Pausa och tryck snabbt in: ^ ^ ^ < \/ \/ \/ < ^ ^ ^ < > Du kommer höra ett ljud om du gjort rätt, skriv in koden igen för att avaktivera den. (den kan va lite svår ibland) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg