Novaspace Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 någon som vet hur man får fusken och funka på cod 2?? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Använd först och främst Fuska.se's fuska-arkiv: http://www.fuska.se/pc_fusk/call_of_duty_2...lfusk-6815.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Novaspace Skrivet 21 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Använd först och främst Fuska.se's fuska-arkiv: http://www.fuska.se/pc_fusk/call_of_duty_2...lfusk-6815.html Jag har gjort det.. men när jag tryckt upp konsolen och skrivit developer 1 händer det ju ingenting ska det vara någon speciell version?? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Du ska ha Menyn uppe då du tar upp konsollen och skriva in developer 1. Då kommer en "Load" knapp att visas. Tryck på den och välj bana. Efter att banan laddats in tryck § för att få fram konsollen igen, skriv sedan in devmap som kommando. Tryck § under spelets gång för att få fram konsollen, skriv sedan in en av följande koder för att aktivera dess funktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Novaspace Skrivet 21 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Du ska ha Menyn uppe då du tar upp konsollen och skriva in developer 1. Då kommer en "Load" knapp att visas. Tryck på den och välj bana. Efter att banan laddats in tryck § för att få fram konsollen igen, skriv sedan in devmap som kommando. Tryck § under spelets gång för att få fram konsollen, skriv sedan in en av följande koder för att aktivera dess funktion. Äh va*** det funkar ju inte jag skriver in developer 1 då står det load i hörnetdå trycker jag där och laddar en bana när den är klar skriver jag devmap och startar spelet .så skriver jag in god för att bli odödlig men ingenting händer! Vad gör jag för fel???????? :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Har du provat med annat av de andra fusken som finns? Kolla stavningen noga och försök vara så noggrann du kan. Jag förstår inte heller vad som är felet. Klurigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.