Gäst -Snake_bite- Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 vet någon vad man ska göra efter man har tagit Phazon suit??? vart ligger alla energy tanks??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 tjena,phazon suit gör ju så att du tål phazon,jag tror att du ska leta upp alla chozo artifacts.det finns 12 stycken av dom... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 men inga hjälper ju mig när jag gör ett inlägg jag gjorde 2 inlägg men ingen hjälpte :frown: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 men inga hjälper ju mig när jag gör ett inlägg jag gjorde 2 inlägg men ingen hjälpte :frown: skriv här vad du behöver hjälp med.... vart ligger alla artifacts och alla enegry tanks Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bobban_rocks Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 tjaa... d finns typ 9 energytanks men ja vet vad dome men ja vet inmte var ja ska börja.. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bobban_rocks Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 mmm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 vet någon vad man ska göra efter man har tagit Phazon suit??? vart ligger alla energy tanks??? hhmmm du får ledtrådar för varje artifact så jag levde på ledtrådarna och klara det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Jag följde också ledtrådarna och klara det så nu kör jag på hard och har kommit till phazon mines B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg