Chihuahua Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 Nån här som kan mycket om lagar, gällande djur? Är det då någon som vet om det är tillåtet att placera ut saxar för att fånga in mullvadar? Detta har man gjort på min skola. Lärarna sa att vi skulle vara försiktiga för att de placerat ut fällor för att fånga mullvadar. Det betyder underförstått att vi inte för förstöra för dem när de försöker döda allihop. Är detta tillåtet!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 nope.. inte enligt meii iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 Saxar? Ja, Djurplågeri är det i alla fall, det hör man på ordet "sax".. Och sen tror jag inte det är möjligt! För att placera ut saxar för att döda mullvadar... Liksom, har din skola problem med Mullvadar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 varför skulle dom annars sätta ut "saxar"? ett NO-prov? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 varför skulle dom annars sätta ut "saxar"? ett NO-prov? kul lr...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 varför skulle dom annars sätta ut "saxar"? ett NO-prov? Det var knappast roligt.. Men varför kan inte människor låta djuren leva fritt, kan man inte fixa tebletter med alla vitaminer man behöver i stället för att slakta alla djur, jag tycker det e grymt! Till exempel äter man fårskalle.. Usch.. Moosh, kan inte du be dina lärare att låta mullvadarna vara ifred? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 stör ni er av mullvadarna annars är de ju onödit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Har ni tänkt på en sak?? att lagarna lr vissa människor struntar fullkomligt i djuren... För t.ex i farmen, det är bara en lek!! och i den leken så dödar man kaniner etc etc bara för nöjes skull!! helt onödit!! Men människor, nej nej, dom får man inte döda, inte ens om det var allvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Om man sätter ut saxar för att fånga ett så oskyldigt djur så har man inte direkt hög intelligens. Vad har mullvadarna gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Alla har ställt den frågan nu, så det räcker egentligen om jag ställer det.. Bara uppmärksammar dig på det.. PAtrikdenstore, gillar inte du djur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Joy, jag bryr mig inte särskilt mycket. Det såg ut som PdS gillade djur, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Om du inte bryr dej ska du inte helelr diskutera här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.