incognito Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Men alltså. Jag menade att det är en sån viktig fråga så att den kan ställas flera gånger. Att jag inte brydde mig om den ställdes flera gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel Kamali Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 men håll er till ämnet :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Alla har ställt den frågan nu, så det räcker egentligen om jag ställer det.. Bara uppmärksammar dig på det.. PAtrikdenstore, gillar inte du djur? jo ffs! Vad jag menade var att vissa människor skiter i djuren totalt! som i farmen, där dödar dom ju djur helt i onödan, lrhur?! Men människor får man inte döda lrhur?? vafan äre för skillnad mellan djur och människor?? jag skulle mkt helldre döda en människa än ett djur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 alla människor som dödar djur för nöjes skull borde hamna i finkan!!!! f*n va ja tycker synd om djuren................ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Patrikdenstore.. Du har helt rätt, man kan ju också säga att människan är ett djur, det härstammar ju från apan, dock är vi så smarta men grymma.. Riktigt grymma! Och då menar jag inte grymma-betydelsen "Cool" utan betydelsen "Rå" eller "Elaka"... Det är hemskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimitri Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 djurplågeri kan man minst säga, men vet ej ifall det är tillåtet... HATAR DJURPLÅGERI!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 18 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Jodå det finns ju andra möjligheter... men hon som sa det där om fällorna verkade tycka att det var en bra idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 djurplågeri e f*n i mej inte tillåtet!!!!!!!!!! annars skulle de inte heta djurplågeri. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Jodå det finns ju andra möjligheter... men hon som sa det där om fällorna verkade tycka att det var en bra idé. Men som jag frågat förut, har ni problem med mullvadar? Eller gillar dem att skörda dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 de finns ju en slags anordning som ger ifrån sej ett ljud som e så högt att dom inte tycker om de, så dom sticker därifrån. kan dom inte skaffa sej sånna? de e ju jättesjysst mot mullvadarna........man skadar dom inte....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 aaa de e ju de bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Ja! Hur kan de misshandla små söta mysiga mullvadar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.