Gäst 001 Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Ja! Hur kan de misshandla små söta mysiga mullvadar? För att dom har problem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Ja! Hur kan de misshandla små söta mysiga mullvadar? För att dom har problem! STORA problem :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 19 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 Nja problem vet jag inte... de bygger om skolan och de har lagt gräs för en fotbollsplan just på det området där mullvadarna brukar gräva sina hål inför vintern. Det är nog därför. Låt mig säga som våra lärare säkert skulle ursäkta sig med: "Det är billigare att använda fällorna som vi redan har..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 Jaha.. Men det är väl bara att förflytta dem, så om ni ser dem kan ni sätta dem i burar och sköra ut dem till en landsbygd eller nåt, och så släpepr ni dem där, kanske inte så enkelt att hitta dem, men det går ju att ta upp i din skola Moosh.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 19 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 Jodå men de lär aldrig gå med på det. Jag ska se vad djurskyddsföreningen tycker. Mailade dem för ett par dar sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 Okej, men det var väl ändå bättre att flytta dem än att döda dem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 MYCKET bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 tycker jag med! fast skolan skiter väl i det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 inte enligt mig men reglerna vet ja inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 Jo, jag tror också att skolan inte bryr sig faktiskt men det är alltid värt att försöka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 alla människor som dödar djur för nöjes skull borde hamna i finkan!!!! f*n va ja tycker synd om djuren................ håller me..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 Det var som en gång när min kusin dödade en kråk-unge med en stekpanna. Han sa: 'Hehe, jag kastade en stekpanna på benen, OCH DEN DOG! Sån svag kråka'. Och efter det så var där ungefär 10 kråkor över han som flög runt och tydligen letade efter ungen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.