Escain Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 f*n va elakt. BUHU!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 utanför vår gympasal liggar en huvudlös kråka,håller på att spy nästan varje gång ja ser den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 Då ska du väl kontakta vaktmästaren så att han kan ta bort den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 ett annat problem e att de inte e vår gympa sal utan brandmännens. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 är det saxar och inte bensaxar? bensaxar ser ut som stora saxar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Inte så ovanligt det här händer! Det finns många människor i vår värld som mördar djur för absolut ingenting! Vad är det för skillnad på djur och människa, ingenting vi är också djur men varför bara gjör vi bara försök på andra arter än oss? Varför gör dom det inte på sig själv? Det är det jag än inte vet! Djuren ska få vara fri inte bli dödad hela tiden! Här kommer en bild på ett stackars djur som har blivit slaktad! :cry: :cry: http://www.stalvik.com/images/BilderLands/...sulawesi_31.jpg Jag tycker vi håller en tyst minut för alla slaktade djur som blivit slaktade för ingenting! :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Djurplågeri är det värsta som finns. Jag önskar att alla slutar med djurplågeri. Djuren har lika stor rättighet att leva som oss mäniskor. :cry: :cry: :cry: :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 alla jägare borde åka i finkan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Jag har en sån himla elak skola! hälften av min klass tycker det är häftigt när djur slaktads och dom vill också att dom ska bli slaktade! Vissa brukar till och med hela tiden spotta på myror så att dom dör! Och tänk också på att insekter också har rätt till att leva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Jag har en sån himla elak skola! hälften av min klass tycker det är häftigt när djur slaktads och dom vill också att dom ska bli slaktade! Vissa brukar till och med hela tiden spotta på myror så att dom dör! Och tänk också på att insekter också har rätt till att leva! F*N vd elakt gör så på de som gör så så får de känna på sin egna medesin!...........................ok endel insekter dör bär man duchar som te.x kvalster! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 30 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Har fått reda på att saxar är förbjudna. Återstår att ta reda på om det verkligen är det och i så fall måste jag anmäla skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 Har fått reda på att saxar är förbjudna. Återstår att ta reda på om det verkligen är det och i så fall måste jag anmäla skolan. Hoppas de tar bort saxarna då.... Så att djuren inte behöver lida i onödan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.