Gäst -Snake_bite- Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 köp MGS2, otrolig bra historia ( det är som en film ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 jag tycker ju lätt att du ska prova båda spelen i en butik för att då får du ju prova spelen själv och bedömma genom det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sabotage174 Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 aaa de är bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Radier Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Du ska fett köpa konungens återkomst! Jag har det!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_legolas_ Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Vilket spel tycker ni att jag ska köpa? Sagan om konungens återkomst eller Metal Gear Solid2? konungens återkomst helt klart!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg