Hoppa till innehåll

Felmeddelande I Cs


Boisaren_nr1
 Dela

Rekommendera inlägg

asså när jag startar cs.. så kommer det upp på hela bild skärmen en text där det står: NOT SUPPORT SIGNAL.. men när jag trycker på print screen så kommer det en annan bil när jag klistrar in den på paint... den bilden kommer upp ni vet när man startar det, new game och play custom game och quit.. den bilden har jag tydligne printat:S...

 

behöver hjälp snälla

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som jag skrev i din förra tråd...

 

 

Du får gärna beskriva exakt vad som händer och hur det ser ut när meddelandet kommer.

 

Jag tycker att det låter som om ditt CS är inställt på ett läge som din skärm inte klarar av att visa.

Men jag vet ju inte hur skärmen ser ut när det händer, så jag är inte säker...

 

 

Det du kan testa är att göra en genväg till CS, h-klicka på den och välja egenskaper.

Därifrån går du in på fliken "Genväg" och i målfältet skriver du in "-width 1024 -height 768". Sedan startar du CS.

 

exempel-> Mål: "C:\Spelmapp\CS\CS.exe" -width 1024 -height 768

 

 

Eller så går du in på fliken "Kompatibilitet" och väljer "Använd upplösning 640x480".

Sedan startar du CS.

 

 

Om det fungerar som vanligt nu, så var det för hög upplösning för din skärm.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som jag skrev i din förra tråd...

 

 

Du får gärna beskriva exakt vad som händer och hur det ser ut när meddelandet kommer.

 

Jag tycker att det låter som om ditt CS är inställt på ett läge som din skärm inte klarar av att visa.

Men jag vet ju inte hur skärmen ser ut när det händer, så jag är inte säker...

 

 

Det du kan testa är att göra en genväg till CS, h-klicka på den och välja egenskaper.

Därifrån går du in på fliken "Genväg" och i målfältet skriver du in "-width 1024 -height 768". Sedan startar du CS.

 

exempel-> Mål: "C:\Spelmapp\CS\CS.exe" -width 1024 -height 768

 

 

Eller så går du in på fliken "Kompatibilitet" och väljer "Använd upplösning 640x480".

Sedan startar du CS.

 

 

Om det fungerar som vanligt nu, så var det för hög upplösning för din skärm.

 

 

har provat det med nu men det funkar inte ändå:S:S jag vill köra CZ mott bottar eftersom jag bara har modem så kan jag 9inte spela på steam...

 

asså när man startar spelet så blir hela skärmen svart och det kommer en liten blå ruta där det står "NOT SUPPORT SIGNAL" men när jag printa bilden så kommer den vanliga new game screenen så spelet och sån funkar men jag ser inget typ:S:S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aha...ere CZ...har aldrig kört det och kan inte kommandona till det heller.

 

Du kan testa att skriva -w 640x480 eller -gl -w 640x480...det är iofs kommandon till CS, men de kanske fungerar ändå.

 

 

Det du beskriver är definitivt ett skärmrelaterat problem. Du har någon inställning i spelet som skärmen inte gillar.

 

Läs readme-filerna eller help eller liknande som finns i spelmappen. Brukar finnas en lista med kommandon där någonstans. Du skulle även kunna öppna config.ini om det finns någon sådan och ändra upplösning och inställningar därifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aha...ere CZ...har aldrig kört det och kan inte kommandona till det heller.

 

Du kan testa att skriva -w 640x480 eller -gl -w 640x480...det är iofs kommandon till CS, men de kanske fungerar ändå.

 

 

Det du beskriver är definitivt ett skärmrelaterat problem. Du har någon inställning i spelet som skärmen inte gillar.

 

Läs readme-filerna eller help eller liknande som finns i spelmappen. Brukar finnas en lista med kommandon där någonstans. Du skulle även kunna öppna config.ini om det finns någon sådan och ändra upplösning och inställningar därifrån.

 

 

okej ska jag skriva det som mål eller var ska jag skriva det??

 

men det e löst nu det var fel på skärmen har en annan nu... men men tack för hjälpen....=)))

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...